Tuesday, September 30, 2014

Shaklee Effect...GLA dan Alfalfa...

Saje nak share dengan semua kenangan masa amalkan shaklee GLA dan Alfalfa...masa ni hujung tahun 2012 dan awal tahun 2013...saya amik supplement GLA dan ALfalfa untuk turunkan berat badan....tapi sayangnya lupe la plak nak amik berat sebelum dan selepas...hehehe...nampak ketara pada bentuk badan yang menyusut lepas amik GLA dan Alfalfa tu...saya amalkan amik dua biji GLA selepas makan tengahari dan malam dan dua bbiji Alfalfa lepas breakfast dan minum petang....saya amalkan selama tiga bulan...sambil tu makanan kene jaga jugak...tak boleh amik yang berat-berat,saya amik nasik sekali je sehari...kalau tengahari dah makan nasi,malam saya tak makan nasi gantikan dengan roti ataupun kalau nak berat buat la cucur ke...biasanya roti dan biskut jadi habuan saya....

Syarat nak bagi supplement shaklee ni 'jalan' atau berkesan ialah kena amalkan selama dua tiga bulan (bergantung kepada tahap penerimaan badan seseorang)...bagi saya tiga bulan dah  nampak kesan....satu lagi petua nak bagi shaklee ni berkesan kene minum banyak air masak...3 liter sehari atau lapan gelas....pada mulanya memang asik nak terkucil jer...tapi bile dah dua tiga minggu badan dah ok dah...dah kurang rasa nak terkucil tu...bagaimana saya boleh maintain minum air 3 liter sehari...saya dah sukat siap siap dalam tumbler siap bawa pergi ofis...balik rumah saya tambah lagi air dalam tumbler supaya cukup 3 liter...kalau amik air kurang daripada 3 liter sehari supplement shaklee ni tak dapat menjalankan tugasnya dalam badan...kalau macam tu sia sialah kita amik supplement tapi tak berfungsi...

saya juga ada ambil ESP....boleh jugak kalau nak share kesannya...ada banyak lagi yang saya amik....Collagen Powder pun saya amik....yang tu paling power sebenarnya....ada banyak lagi yang saya plan nak amik contoh macam vivix...nanti nanti saya share lagi kebaikan amik supplement shaklee...


#saya jual shaklee
#ID:925440
#COD kawasan Temerloh,Mentakab

No comments:

Post a Comment

Menarik di blog

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

Selamat Hari Raya dari kami sekeluarga. Ini gambar raya kami tahun 2017. Sufiyah dua tahun ketika ini. Tema kami  sekeluarga warna biru ku...