Wednesday, September 17, 2014

Shaklee Collagen Powder...

Saya pernah mencuba supplement dari shaklee ni collagen powder...antara kesan positif yang dapat dilihat ialah perubahan wajah yang nampak lebih muda dari sebelumnya (saya jarang pakai alat makeup)...kulit pipi lebih gebu...kulit badan rasa lebih licin macam kulit bayi....saya sempat habiskan dalam dua kotak...sekotak ada 15 sachet...saya ambil sekali sehari sebelum tidur malam...biasanya saya akan bancuh dengan air oren sunquick...untuk kotak kedua saya ambil selang sehari sebab dah nampak perubahannya pada badan dan wajah...

Collagen memang amat diperlukan oleh tubuh badan disebabkan usia kita yang semakin meningkat...badan kita akan menghasilkan collagen dan akan berkurangan mengikut peringkat usia...semakin kita meningkat usia,semakin kurang menghasilkan collagen...sebab itulah kita perlukan supplement sampingan untuk menampung kekurangan collagen tersebut....

Boleh baca kebaikan shaklee collagen powder di sini ....







 

No comments:

Post a Comment

Menarik di blog

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

Selamat Hari Raya dari kami sekeluarga. Ini gambar raya kami tahun 2017. Sufiyah dua tahun ketika ini. Tema kami  sekeluarga warna biru ku...