Saturday, September 20, 2014

Bisnes Dropship...

Apa itu Dropship?...Tiba-tiba saya berminat dengan bisnes ni pulak...bisnes dropship ni saya dapat daripada blog Abdul Halim di sini mengenai penerangan bisnes dropship...katanya ia sesuai untuk mereka yang baru nak memulakan bisnes online....kita tidak perlu menyimpan stok....tidak perlu mengepos barangan dan juga tidak perlu ada kedai sendiri....memadai dengan mempromosikannya di media sosial seperti fb,instagram,twetter dan sebagainya...

Ada beberapa laman web yang dicadangkan untuk mencari lubuk dropship ni, antaranya ialah Majalah.com...saya juga baru menjadi ejen dropship daripada laman web tersebut...memang banyak pilihan dropship yang mana kita suka dan minat...tips memilih dropship ialah pilih barangan yang ramai orang mencarinya...kita meminati barang tersebut dan berminat untuk berkongsi pengalaman dengan orang di luar sana tentang kebaikan produk tersebut...

Saya juga sedang bertatih untuk menjadi ejen dropship...saya menjual al-quran digital,ipad kanak kanak islamic dan macam macam lagi...semuanya akan saya ceritakan di dalam entry akan datang....saya sedang mengemaskini gambar menarik untuk dibuat iklan...dan juga ingin membiasakan diri dengan harga yang ditawarkan....


No comments:

Post a Comment

Menarik di blog

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

Selamat Hari Raya dari kami sekeluarga. Ini gambar raya kami tahun 2017. Sufiyah dua tahun ketika ini. Tema kami  sekeluarga warna biru ku...