Wednesday, October 8, 2014

Temuduga Penguasa Kastam W41


 Alhamdulillah....saya berjaya di dalam exam online seperti di dalam catatan di sini...sekarang tengah pulun study untuk temuduga pula...memang berdebar juga sebab dah lama tidak hadiri temuduga dengan gomen ni...seingat saya kali terakhir saya interview gomen pada tahun 2012 temuduga penolong akauntan gred W27...saya kena buat persiapan lebih sikit untuk temuduga kali ini memandangkan jawatan nya nampak gah skit...hehehe...penguasa kastam memang termasuk di dalam favourite list saya masa isi borang untuk apply jawatan di laman web spa...yang pertama semestinya akauntan..diikuti juruaudit...pegawai tadbir dan diplomatik dan seterusnya jawatan gred W...

saya nak kumpulkan info tentang temuduga penguasa kastam di blog saya ni...nanti saya akan update dari semasa ke semasa info mengenainya...saya juga ada join grup kat group fb penguasa kastam mengenai calon calon yang akan ditemuduga untuk jawatan penguasa kastam ni...banyak info boleh dapat kat situ....

nanti saya share semua info ttg calon yang dah ditemuduga di sini...untuk rujukan saya juga yea...
















 

Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan 

No comments:

Post a Comment

Menarik di blog

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

Selamat Hari Raya dari kami sekeluarga. Ini gambar raya kami tahun 2017. Sufiyah dua tahun ketika ini. Tema kami  sekeluarga warna biru ku...